Nieuws

Marketing Report!

In deze aflevering van Marketing Report spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Bas Karsemeijer en Helen Zuurmond van HEMA, Robbert de Vos van Muziekids, 'Bladendokter' Carolien Vader en René Zeedijk van MediaScience!

 

In 2017 lanceerde HEMA de klantenpas Meer HEMA. Binnen drie weken tijd had de pas een miljoen gebruikers – nu zijn dat er 4,3 miljoen. Daarmee behoort het loyaliteitsprogramma van HEMA tot de meest succesvolle in Nederland. Peter en Bas spreken over de ontwikkeling van marketing, loyalty en gebruik van data bij HEMA met Head of CRM & Customer Service Helen Zuurmond en Head of Data Bas Karsemeijer.

 

Muziek en kinderen staan centraal in het werkzame leven van Robbert de Vries. Hij begon in de jaren 80 met het ambachtelijk bouwen van gitaren, opende een gitaarwinkel en een muziekschool. Tien jaar geleden richtte hij stichting Muziekids op. Doel van Muziekids is om jongeren die de pech hebben dat zij ziek zijn te helpen met de krachtige werking van muziek. Door muziek te luisteren of te maken is het mogelijk de stresshormonen te verlagen wat verbetering en herstel ten goede komt.

 

In Marketing Report ontvangen presentator Peter Wybenga en sidekick Bas Vlugt, elke derde dinsdag van de maand tussen 19:00 en 20:00 uur, bepalende spelers uit de wereld van de marketingcommunicatie. Ze gaan in gesprek over innovaties en trends in media, creatie en data.

 

Marketing Report is elke derde dinsdag van de maand, tussen 19:00 en 20:00 uur, te beluisteren op New Business Radio. Na de uitzending is het programma terug te luisteren als podcast (o.a. via Itunes en Spotify) en op de portal www.marketingreport.nl

 

Marketing Report wordt gemaakt in samenwerking met de redactie van marketing platform Marketing Report en data gedreven marketingbureau‎ MediaScience.

 

Ga terug