Nieuws

Bridging digital gaps!

Hoe vorm je organisaties om tot digitale leiders in hun sector? Luke Liplijn ontving in het programma Data Studio Boudewijn van Ewijk van digital agency bedrijf New Rivets in de studio! Boudewijn was er vroeg bij en heeft zodoende al ruim achttien jaar aan ervaring in deze internetbranche.

 

Boudewijn van Ewijk is een all-round people manager met een internationale achtergrond in digitale marketing en sales aan de zijde van de adverteerder van het digitale ecosysteem. In de afgelopen achttien jaar heeft Boudewijn met succes verschillende organisaties omgevormd tot digitale leiders door hun afdelingen marketing, operations en technologie te transformeren. Met zijn hands-on aanpak helpt Boudewijn adverteerders meer controle te geven en inzicht in media gebruik. 

 

Data Studio is een maandelijkse talkshow op New Business Radio over data, tech en innovatie. Elke laatste donderdag van de maand praat presentator Luke Liplijn met data-scientists, tech-specialisten en innovators over data en de kansen die het biedt!

 

In het programma Data Studio delen autoriteiten hun visie op het verzamelen en gebruik van data. Toverwoorden als artificial intelligence, smart cities, data driven marketing, cybersercurity en proptech buzzen rond in de media. Data Studio scheidt de zin van de onzin en maakt helder hoe ondernemingen dataoplossingen implementeren en hiermee concreet hun ROI kunnen verhogen. Het programma geeft antwoord op de vragen: hoe haal je als ondernemer meer uit data? En wat kan het doen voor omzetgroei en klantenbinding?

 

Data Studio wordt gepresenteerd door Luke Liplijn, Founder & CEO van Matrixian Group. Hij is expert op het gebied van data-driven business en helpt organisaties slimmer te maken door middel van data analytics & science. 

 

Data Studio wordt mede mogelijk gemaakt door Matrixian Group | The Data Science Company.

 

Ga terug