Let’s Talk Business
Ondernemende mensen, inspirerende gesprekken, innovaties en duurzaamheid. Je hoort het hier op New Business Radio!
Ondernemende mensen, inspirerende gesprekken, innovaties en duurzaamheid. Je hoort het hier op New Business Radio!
In samenwerking met GGN maakt New Business Radio verschillende specials over onder meer niet of te laat betaalde facturen, persoonsgericht incasseren en creditmanagement.
In samenwerking met FYNCH maakt New Business Radio de komende periode meerdere specials die in het teken staan van persoonlijke ontwikkeling en gedachtes van mensen.
Je kan nu overal makkelijk naar New Business Radio luisteren via Juke! Via je computer, op je telefoon, tablet of Sonos. Via je browser of de app, dus ook op het werk!
In deze updates hoor je een ander geluid. Los van het traditionele nieuws, hoor je van ondernemers wat er leeft binnen hun bedrijf of sector en delen zij hoe zij hier mee omgaan.
Elke tweede en vierde vrijdag van de maand is het tijd om 'Impact' te maken op New Business Radio! Tussen 14:00 en 15:00 uur ontvangt Glenn van der Burg ondernemers en duurzaamheidsexperts over hun visie en aanpak op business impact.
Heb je een interview gemist? Geen probleem! Luister het eenvoudig terug via New Business Radio Gemist
Samen ondernemen, netwerken en verbinden staan centraal in dit magazine programma. Business Open 3.0 wordt gepresenteerd door Roelof Meijer en is elke derde dinsdag van de maand tussen 16.00 en 17.00 uur te beluisteren op New Business Radio.
Een uitzending gemist en wil je die terugluisteren? Dat kan vanaf nu ook op onze Apple Podcast!
Een uitzending gemist en wil je die terugluisteren? Dat kan vanaf nu ook op onze Spotify!
Martine Hauwert en Rob Wennink ontvingen Sylvia Hendriks en Titia Posdijk-Wilmink in Hey Customer! Samen gingen ze in gesprek over de customer journey. Wat is de rol van de klant bij het opstarten en bijsturen van een customer journey?
Silvia Hendriks is Expert in Customer Excellence en Verandermanagement bij APG en Titia Posdijk-Wilmink is Interim Customer Journey Marketeer en op dit moment in opdracht bij Eneco.
Hoe ontdek je als ondernemer wat er speelt bij jouw klanten? Hoe richt je een optimale klantenservice in en hoe zorg je voor blije klanten? Dit en meer komt maandelijks aan bod in Hey Customer! Presentatrice Martine Hauwert en co-host Rob Wennink nemen je elke maand mee door de verschillende fases van de customer journey. Samen praten ze met ondernemers – groot en klein - over effectief klantcontact en relatiebuilding.
Hey Customer! is elke laatste donderdag van de maand tussen 14:00 tot 15:00 uur te beluisteren op New Business Radio en naderhand terug te luisteren als podcast via alle bekende podcast platforms (onder meer Spotify, Apple Podcasts en Google Podcasts).